[Epitesz-barkacs] feszültségregisztráló műszer?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 24., Cs, 19:15:00 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nem írtad át az smtp-t?
> Én is tapasztaltam a jelenséget és arra jöttem rá, hogy ha a
> szolgáltaóm smtp-jét használom, akkor visszajön, ha a gugliét, akkor
> nem.

Nem, ez valami véletlen lehetett, és csak 2 emil erejéig tévedett a gugli
szerverrendszere. Különösebben nincs szükségem rá, hogy visszajöjjenek az
emilek. Ha sok melót fektettem bele (nagynéha megesik), azt az elküldött
elemekbõl el tudom rakni, ha netán kell onnan az infó, a többit úgyis
törölném.

hjozsi