[Epitesz-barkacs] haromkezes flex?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 24., Cs, 19:25:51 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.24. 18:29:27 +2h-kor írta:

> Komolyan? Ez csak nagyoknál szokott lenni. Véletlen indítás ellen van
> kitalálva.

hát én sem tudtam, és a 2000Wattos 230-as flexet 8e Ft alatt volt
(azt hittem, hogy rossz, mert nagyon nehezen indult el , mire észrevettem a
kis gombocskát)
és ha sikerül, akkor kell neki 3-5másodperc az indításhoz és tényleg
a lágyindítást is tudja

hát én a 30centis tárcsát is ráteszem

akkor marad