[Epitesz-barkacs] 1500 lumen egy kompaktnal?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 24., Cs, 22:36:13 CEST

szabadszemmel 1500 es 1200 lumen kozti kulonbseget nagyon nehez eszrevenni.

tedd le allvanyra a fotogepet, hogy valami targyat fotozzon, amit a lampa megvilagit. mondjuk egy feher lap toltse ki a kep nagy reszet.

utanna a kepekbol kinyerheto hogy milyen expozicios ido/rekesz ertekkel csinalta oket, abbol meg a kepen a papir fenyessegebol kiszamolhatoak az aranyok. (ha jo a fenymeroje, akkor a kepek egyformak lesznek, csak az expo parameterek valtoznak)

vajk