[Epitesz-barkacs] 1500 lumen egy kompaktnal?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 25., P, 09:31:12 CEST

ha tud ilyen manual modot, akkor egyszeru. valasztasz fix rekeszt, nezeted vele a papirlapot.
a zarido amit valaszt (ha kozben nem valtoztat automatikusan erzekenyseget) egyszeruen aranyos lesz a megvilagitassal. ha 1/90 volt 230volton, es 1/60 lett 190volton, akkor biztos lehetsz benne, hogy a fenyaram (lumen) 2/3-ara csokkent.

vajk