[Epitesz-barkacs] Sárgaréz csap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 25., P, 10:10:43 CEST

Zoltán Ottó Szabó wrote:
> Azért neveztem csapnak,mert jobb név nem jutott eszembe.
> Ez tulajdonképpen egy húzóelem,amelyik egy mikrókapcsolót működtet.
> Erőhatás,akkora mint egy húzókapcsolóban.
> Eddig 3mm-es "pálca" végére  forrasztással lett rögzítve egy szemes
> kábel
> saru levágott csöves része.
> Ez esztétikailag nem egy látvány!

Lágyforrasztással? Akkor elég lenne egy szemes saru rész helyett egy
megfelelő átmérőjű hengeres alkatrészt drehálni, aminek a közepében ott a
lyuk, és azt ráforrasztani.

Másik megoldás, talán még korrektebb: M3-as menetet fúrni, a rúd végére
meg menetet vágni, és összecsavaráskor a menetet ragasztani (pl
ferrobonddal).

Az egybe vagy összekeményforrasztás utáni esztergálásnak akkor van
értelme, ha valami jó pontos forgási együttfutásra van szükség.