[Epitesz-barkacs] Sárgaréz csap

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 25., P, 14:09:46 CEST

tuti nem.

azert nem ugrik ra senki, mert sok ido es pocsoles. neked is az lesz, ha veszel kis esztergat.
abbol a penzbol veszel egy zsak alatet, cso, rud szortimentet, meg kicsi kemenyforraszto cuccot, es minden ilyet ossze fogsz tudni hekkelni.

jo termeket olcson gyartani nem igazan gyartasi tudas es kepesseg, hanem tervezesi. nem megtervezem, es utannak kuzdok hogy gyarthato legyen, hanem addig tervezem, amig gyarthato nem lesz.

pl miert linearis a megvezetese a cuccnak? egy karon elfordulo ize nem lenne ugyanolyan jo? csak soha nem feszulne be.mekkora utakon mozog a gyuru a vegen?

vajk