[Epitesz-barkacs] Sárgaréz csap

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Sze. 25., P, 14:43:55 CEST

>Tehát,ha ilyen apró munkáim vannak (távtartók és egyéb bigyók),akkor
>legcélszerűbb ha veszek egy kis esztergát?

nekem is azért lett masina, mert besokalltam, hogy az iparos aprónak látszó
kis munkákért elkérte az 1-2-3-sok ezer ft-ot számla nélkül.... és még
várhattam is rá napokat, + 2szer oda és vissza utazás.

de igaz ami igaz ez sem az a szakma amibe 1-2 nap alatt bele lehet tanulni
és mire az ember eljut oda, hogy már egész sok mindent tud csinálni addig
egy csomó kést összetört, egy csomó anyagot szétforgácsolt, ha nagyon
ügyetlen vagy meggondoltalan volt akkor még a gépet is törte, és időben is
több 10-100 órát eltöltött vele.