[Epitesz-barkacs] 1500 lumen egy kompaktnal?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 25., P, 15:40:42 CEST

Palasik Sandor  <palasik at mail.datanet.hu> 2009.09.25. 13:13:37 +2h-kor írta:

> Én még nem láttam olyat, amiben ennyi alkatrész lett volna. Azok a gate védő
> zenerek pl. újdonságok. Feteset sem láttam még, a bipoláris tranzisztor
> valószínűleg olcsóbb. A PTC-nek is csak a helye szokott ott lenni.

a  skory.gylcomp.hu/fenycso/fenycso.html
is említi, hogy a PTC szándékosan hiányzik sok termékből

talán nem véletlenül, hiszen a fenti cikk 1994-es, azaz 15éves,
azóta már megtanulták a minőségrontást

> A legtöbb kapcsolótáp ilyen: egyenirányító után négyszöggenerátor. Persze
> hjozsi áram és feszültségszintjein azért biztosan vannak még további
> finomságok ;-)

igazából egy PCtáp primer 160Voltjából és  20-40kHz.-ből
akár egy becsületes, örökéletű fénycsőtápot lehetne csinálni