[Epitesz-barkacs] alu es rez keresztmetszet?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 27., V, 13:10:40 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> egy aludrót keresztmetszetére lett volna szükségem, a sacimetria
> helyett mérésre gondoltam. Sublerem nincs, egy vonalzó alapján
> 2mm átmérő jött ki.

Ha nem tudsz mérni, csak vonalzóval, akkor fogj egy valami kerek anyagot,
tekerj fel rá menet-menet mellé mondjuk 10 menetet, és úgy mérd meg. Akkor
már elég jó eredményt kaphatsz.

Aztán, ha lesz vmi újabb digit tolómérő akció a lidl-ben, érdemes
ráharapni. Nekem nagyon bevált.

> lágyindító flexet talán elviselné :-(

Neked valami fura lágyindítójú nagyflexed lehet. Az enyémben asszem simán
egy teljesítmény-ellenállás van, semmi elektronika. Lehet, hogy ma már
vannak elektronikus lágyindítóval szerelt flexek is? Én a helyedben
szétkapnám, mint floki a lábtörlőt, és ha egy rosszul megkonstruált ilyen
van benne, akkor áthidalnám, és mindig hosszabbítóról járatnám, olyanról,
ami elég ellenállással bír ahhoz, hogy ne verjen le a bizti.