[Epitesz-barkacs] alu es rez keresztmetszet?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 27., V, 16:44:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ez van a ketyerén, a neten keresgélve:

Már azt hittem, hogy adnak hozzá csavarhúzót. :)

> "XS-12/D3"
> és 0.33mikró 275V kondi

Az csak valami zavarszűrő.

> ez egy kínai ketyere, leírás, kapcs rajz nuku :-(

Mert olyan evidens, lényegtelen a kapcsirajz, hogy minek adnának hozzá?
Amúgy manapság semmihez senki nem ad rajzot, én sem, max főáramkört.
(Miután egyszer lekoppintották, bár nem igazán sikerült az illetőnek, aki
végül hozzám jött, hogy helyezzem üzembe, rakjam rendbe a cuccot.)