[Epitesz-barkacs] titkos lomtalanítás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 28., H, 16:34:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> állítólag névre szólóan kellene tájékoztatást kapnunk a
> lomtalanítás időpontjáról? mert postafiókba nem jött,
> ha a szórólapokkal együtt jött volna akkor kukába kerülthetett.....
>
> kb hány héttel előtte lehetne megtudni (levelet kapni) erről a titokról?

Tudtommal pár nappal előtte értesítik csak a lakosságot, de baromira nem
jött be az elképzelés. Minden lomtalanításnál ott vannak a guberálók, a
cigányok őrzik a megszerzett területeket, mindent szétdobálnak... Nem
tudom, hogy lehetne ezt megoldani, de nekem mindig előre herótom van a
lomtalanítástól. Ha rakok ki valamit (bőven lenne mit), azt közvetlen
előtte, 1-2 órával próbálom, de úgy is megesett, hogy széttúrták az
egészet.

Senki nem szeret maga elé kirámolni, ezért aztán, ha bárki kirak valamit
maga elé, azt nemcsak, hogy széttúrják, de mások is oda fogják a lomokat
hordani, és a cigányok leparkolnak a ház előtt.... szóval nem egy
biztonságos módi.