[Epitesz-barkacs] titkos lomtalanítás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 28., H, 17:20:53 CEST

Zsolt wrote:

> én úgy csinálnám, hogy 1 nap 1 körzetben újpesten, következő nap
> soroksáron,
> aztán a belvárosban, aztán óbudán, aztán dél budán, stb...

Á, nem ér semmit. A lomok kikészítéséhez kell hagyni minimum 1 napot, ez
meg már bőven elég felvonulni. Ők is megkapják az infót ismerősöktől vagy
bárhonnan (nemtom, honnan), szóval mindenképpen ott lesz a kapirgáló,
szétdobáló bagázs minden kupacnál. Már az is valami, hogy nem folyik vér!
Valakit odaállítanak, hogy őrizze a kupacot, ekkor más, arra járó guberáló
el van hajtva. Ebből biztos helyi konfliktusok is vannak. De a legszarabb,
hogy a letelepült népség nem csak a kupacok között néz szét, hanem az ott
parkoló autók között is, meg a magánportákon is.