[Epitesz-barkacs] titkos lomtalanítás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 28., H, 17:43:49 CEST

vajk fekete wrote:
> nalunk mar elozo nap is koroz a kukasauto, es ahol cuccot talal elviszi,
> akar naponta
> tobbszor is. nem all az utcan fel napot sem a cucc sosem.

Nna akkor az egy különösen jól szervezett hely. Itt nem így szokták. Simán
kint csücsül a lom jó sokáig néha, és iszonyú létszámú bandériumok járják
az utcákat. Be-beordítanak házakhoz, hogy ezt-azt, amit meglátnak a
kerítésen át, elkunyizzák. Nem tágítanak, amíg valaki ki nem megy, és el
nem küldi őket. Nem csak az én romos portámra igaz, hanem más, sokkal
szebb portákra is! Épp a múltkor volt ilyen, pedig még nincs is
lomtalanítás.