[Epitesz-barkacs] titkos lomtalanítás?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 28., H, 18:19:34 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.09.28. 17:58:21 +2h-kor írta:

> Én abban látnék fantáziát, hogy ezt az újraelosztást intézményesíteni
> kéne. Aki megúnta a régi TV-jét, az adhassa le egy gyűjtőhelyen, ahol
> letörlik róla a port, és aki rászorul, az párezer forintért

lőrincen csináltak "hulladékudvart", de (gondolom) oda csak leadni lehetne

mondjuk pestimrétől (mármint a mi utcánktól) kb 8-9 km-re kellene
elkarikázni kerékpár utánfutóval, de oda sem vihetnék bármit
(rossz ágyat, rossz fotelt)

> megveheti. Ha nem kerülne értékesnek számító holmi a kupacokra, akkor
> nem lenne miért szétdobálni. A rászorulók tudnák, hova fordulhatnak,
> és néhány munkahely is létrejönne a gyűjtés-újraelosztás

hááát az "engedélyező mikroistenek" ezt megnehezítik.

mondjuk nekem nincs gyengeáramú szakképesítésem (pl régiTV)
nincs kereskedelmi szakvizsgám, 150négyszögölöm kevés lenne,

pedig tetszik az ötleted.

de voltak americicában is filmek, hogy adott vasárnap egy adott
utcában "garázsvásárt" tartottak,