[Epitesz-barkacs] hogyan kossem ossze?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 29., K, 00:19:19 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> 2db 3mm2 alu és 1db 6mm2 alu összekötése nagy terhelésre (20A)
>
> 6-os csavar, az aludrótokra szemet hajtani, és a szemek
> között is alátétek, majd nagyon erősen összecsavarozni
>
> alupasztám nincs, horganyzott alátétek mellett mivel
> maszatoljam? (pl. gépzsír, vagy hagyjam a fenébe?)

A horganyzott alátét jó. Esetleg utólag rákenhetsz valami zsírt, amivel
azt akadályozod meg, hogy a nedvesség kikezdje. Célszerű az alut esetleg a
szemhajlítás után a felfekvő felületeken kicsit megkapirgálni. Én
legalábbis amikor alu és bármi között kötést hozok létre, sőt, bármilyen
fém-fém között, mindig fémtisztára pucolom.