[Epitesz-barkacs] oszloprol betap es napsugar?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 29., K, 10:37:17 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> régebben a sodronyra drótozták méterenként...

Persze, jó magasan.
Nem az a baj, hogy nem bírná a fagy- és fényálló kanóc, hogy odakössék a
sodronyra, hanem az, hogy valaki megy szőlőt szüretelni a kiskésével vagy
bármilyen vágóeszközzel, és véletlenül belevág a fázisvezetőbe. A
szigetelést egy pillanat alatt átvágja, és már fogja is a fázist. Ez fönt
6m magasan sohasem történik meg.

Agyalhatok más balesetet is. Pl valaki megbotlik, és belekapaszkodik ebbe
a kanócba, ami valahol megsérül, vagy el is szakad. Újfent megérinthetővé
válik a fázis.

Otthon az ember megcsinálhatja magának, ha tudja, hogy mindig tud
vigyázni, de nem igazán életbiztosítás. Provizórikusan, adott alkalomra
nem rossz, ha utána el van bontva. De tartósan.... (Mondom én, aki rondább
dolgot is műveltem tartósra. :-) A kutya majdnem megsínylette.)