[Epitesz-barkacs] villanyszereles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 29., K, 12:07:39 CEST

vajk fekete wrote:
> persze hogy szep uj minden. csak masfelest huztam, de a legtavolabbi is
> kevesebb mint
> 10 meter a biztitol.

Jó lesz az. Még 15A-nél is csak 3,4 V körüli fesz-esés lesz rajta.

Utólag filóztam, hogy vajon milyen lehet a konnektor szerkezete. (Nem
ismerem a mostaniakat). Ha olyan, mint régen, hogy a csavar mellé van
dugva a huzal, akkor így jó, nem nagyon lehet mást csinálni. Ha viszont
olyan, mint egy mai sorkapocs, tehát egy lyuk van, akkor érvéghüvelyezés
lenne a célszerű. Még utólag is megcsinálható. Egy érvéghüvelybe a két
huzal, megpréselget, aztán bele a lyukba.