[Epitesz-barkacs] kéményseprű 4.

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 29., K, 13:52:18 CEST

Megrendeltem a felülvizsgálatot. Mindent megbeszéltem előre telefonon a
főnökükkel, azt mondta a páraelszívó megtekintése ennyi ezer, a kémény
megszakértése annyi ezer, összesen nem volt egy tizes. De személyesen
kell megrendelni. Bementem, persze olyan a nyitvatartás, hogy egyik nap
1 órát délután, másik nap kettőt reggel -majd a polgár megoldja ahogy
akarja.
Adott a nő egy nyomtatványt, töltsem ki. Kérdezem mennyibe fog ez
kerülni? Mondott egy számot, de sokkot kaptam, úgyhogy nem emlékszem
pontosan, valami 26 körül volt. Nem töltöttem ki a nyomtatványt, megint
felhívtam otthonról a vezetőt. Azt mondja, 1460 Ft lesz. Még háromszor
rákérdeztem jobbról-balról, annyi lesz.
Visszamentem, kértem a nőtől nyomtatványt, kérdezem tőle, jól tudom,
hogy 1460Ft lesz? Azt mondja, igen.

Ma volt kinn egy fiatal srác, tök normális volt, simán levette a
cipőjét, megnézett mindent, mosolyogva megköszönte hogy megmutattam, és
elment. Van ilyen is.

Gábor