[Epitesz-barkacs] eph meg foldeles meg delej

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 29., K, 14:15:28 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.29. 12:18:55 +2h-kor írta:

> a vízvezetéked, akkor ő kapja a nagy löketet, de míg a szondát rohadtul
> nem szokás fogdosni, főleg nem esőben kint ugye (ki az a barom....), addig
> a vízcsapokat meg igen. Szóval ezért nem olyan kóser dolog a vízcsövet
> használni földelésnek.

a TV-ben volt, hogy egy fiatal nő a zuhanytálca földeléshiánya miatt halt meg.

leföldelem a fürdőkádat, a vízvezetéket, de a ház és a kerticsap között
műanyagcső van.  Tehát ezt kell szondához kötni

ha nem vagyok az elmü sodronyához kötve, (tehát óra előtti szonda és a
sodrony között)  csak az óra nékony nullájával,
akkor a hozzám bevágó villám csak az én szondámon próbál lemenni, és
a villanyórámat ( a 4mm2 rézdrót ) meg a vékony betáp drótomat
kiolvasztva a nagy hálózatot békén hagyja