[Epitesz-barkacs] csoki zsirozasa?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 29., K, 19:26:18 CEST

A kolléga az aluvezetékre van rákattanva...
Sziloplaszt nem jó bele? Az olcsó, mindig van otthon, nem olyan koszos
munka, mint az olaj.
Vagy a 'ragacsgép', 'takonygép' a melegítős ragasztópisztoly. Könnyedén
ki lehet vele önteni az egész csokit mindenestül, teljesen zártra.
Szükség esetén meg kipiszkálni belőle.

Gábor