[Epitesz-barkacs] csoki zsirozasa?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Sze. 30., Sze, 00:39:33 CEST

Ott van még az a két kütyü, ami Wago, meg Kuplolfix vagy mi néven van
köztudatban. Egyiknél veszel egy annyi pontosat, ahány vezetéked van, és
egyszerűen beledugdosod, sorban. Kis rugós lemezkékkel szorítja annyira,
amennyire kell, és nem engedi kijönni.
A másik egy kis tekerő, bele dugod a drótokat, és megcsavarod, az
föltekeri a drótokat, és szigeteli is (rajta kell hagyni).

Gábor