[Epitesz-barkacs] Gázpáka

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2009. Sze. 30., Sze, 10:31:13 CEST

Hali!

Én egy Weller Pyropen WP1-et vettem. Ilyen:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZVV0dSUFlXeFdOUT09&pid=VkZkd1JrMUZNWEZVV0doUVVrWkZNQT09

Persze a conradnál jó drága, a vaterán olcsóbb volt,a pontos árra már nem
emlékszem, talán 6-7 ezer???

Sima öngyújtó szelepe van, vettem egy palack gázt a Praktikerben a
forrasztóanyagos polcnál (ott egyébként volt valami számomra ismeretlen
márkájú, hasonló páka egészen olcsón), azt töltögetem bele. Van eredeti
weller gáz is 3x annyiért.

Szabolcs