[Epitesz-barkacs] alu es rez keresztmetszet?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 30., Sze, 15:49:03 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.09.30. 14:18:28 +2h-kor írta:

> Ilyet honnan szereztél? A méretsor: 1 1,5 2,5 4 6 10 16 25 35 50 70 95
> 150 240 300(?)

bocsi, elírtam :-(

subler nélkül, mérőszalaggal aludrótot 2mm átmérőnek érzékeltem,
ami 3,14mm2 -t adott volna.

erre írta Józsi, hogy tekerjek rá ismert átmérőből 10 menetet, megmérni

no, ezzel még félbemaradtam, csak a hülye 3mm2 maradt meg
a befejezetlen gondolatok között :-(

szóval, ha párhuzamosan kötök 2 ilyen drótot, akár 5 akár 6mm2 lenne
belőle, elvinne annyit, mint a 2,5-ös rézdrót  (csak arra mentem rá eddig, hogy
ne ez legyen a szűkös keresztmetszet )