[Epitesz-barkacs] fűtés keverő automata

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Sze. 30., Sze, 22:57:44 CEST

meg lehet csinalni sokfelekeppen, hidrovaltoval mondjuk kevesbe, de termoszeleppel vezerelt bypassal mindenkeppen.

amire gondol magus, az meg ez:

http://www.gepeszbolt.hu/product_info.php?products_id=6848&osCsid=c287de7cd010a8e3feb52835f4d3dd71

inkabb arra  valo, hogy ha a bojlerben a napkollektor altal csinalt 40 es 90 foko kozotti homersekletu viz van, a melegvizhalozatba mindenkeppen csak 50 fokos viz menjen ki. de futesre is tuti megfelel.

vajk