[Epitesz-barkacs] futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 1., Cs, 10:47:22 CEST

Acs Gabor wrote:
> Nálunk a lenti (áttörés alatti) szobában is 21-23 van, fűtés nélkül.
> Többnyire egy rövidnadrág és egy trikó van csak rajtam.

Jól emléxem, hogy a 4-edik emeleten lax? Mintha valamikor irtad volna
cipekedésileg. Ha igen, akkor van alattad lakó, aki esetleg fázós, tehát
"aládfűt", nem?

Ráadásul, ha az ő fala nem hőszigetelt, és nem padlófűtése van, hanem sima
radiátorok, netán cserépkályha, akkor neki a plafonnál sokkal melegebb van, mint a
tartózkodási magasságában, ezért aztán neked tényleg hatékony padlófűtést valósit
meg.

Ez az éves fűtési költségben is nagy súllyal eshet latba. Ez a jutalma az
emeletmászásnak. :-)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4990 (20100401) __________

http://www.eset.hu