[Epitesz-barkacs] futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 1., Cs, 16:42:45 CEST

Acs Gabor wrote:
> Amíg nem cseréltem le az eredeti tetőszigetelést, a kazánt, a
> radiátorokat, addig sokkal-sokkal több volt, és a padlót is állandóan
> hidegnek éreztem. A lábam most is állandóan fázik, sőt fel is fázom,
> ha
> nincs rajtam fél napig zokni.
> Úgyhogy a helyzet nem ennyire idilli.

Nem gondoltam, hogy idilli lenne, bár biztos, hogy sokan kezüket-lábukat törnék a
te tökéletlen megoldásaidért. :-) Az biztos, hogy sokat számit, hogy felfelé meg
talán oldalirányban is megfogtad a kiáramlást, de ha nem lenne alulról jövő áldás,
akkor kéne valamit fűtened.

(És most nem az irigység szól belőlem, mert nekem nagy csapás lenne a napi
lépcsőzés, meg az alattam lakó ténye. Neked lehet, hogy szerencséd van, de ha én
laknék ott, akkor egész nap kinn ülne valaki egy erkélyen, vagy nyitott ablak
mellett, és 4 doboz cigarettát pöfékelne fel naponta, meg 2 vödör kávét égetne
oda. :-) )

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4992 (20100401) __________

http://www.eset.hu