[Epitesz-barkacs] hazimozi scart kerdes

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Ápr. 1., Cs, 18:11:22 CEST

Biztos nem harcolnék a Maxokkal. Beraknék pár relét, oszt jónapot.
Ha távirányítósra akarod, lehet vezetékkel távirányítani, ha infrás kell
az már komolyabb fejlesztést igényel.

Vannak egyébként a CD sorozatban mezei analóg kapcsoló IC-k (4066 ha jól
emlékszem), de nem tudom hogy sávszélességben az mennyire jó video
jelekhez. Relé kb. 150 Ft.

Gábor