[Epitesz-barkacs] hazimozi scart kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 2., P, 18:14:31 CEST

Kormos Imre  <ikormos at freemail.hu> 2010.04.02. 08:37:44 +2h-kor írta:

> Hali,
> Nekem a tv-n csak egy scart bemenetem van, ehhez kaptam egy haveromtól egy
> scart elosztót (valami tescos kinai izé), amin van 3 aljzat és egy kimenet a
> tv fele.
> Amelyik készüléket bekapcsolom, arra kapcsol a TV. (Most fejből nem megy,

a scart csatlakozó 8-as lába vezérli a tv-t mégpedig attól
függően mekkora feszt kapcsolsz rá.

0-2 volt a tv képe látszik
5-8 volt wide screen üzemmódba állítja a tv-t
9.5-12 voltig av üzemmód.

> hogy mit csinál, ha több készülék is be van kapcsolva. Vagy az első, vagy az
> utolsó a győztes..)
> De tv-ből és műhódvevőből vettem már fel videómagnóval (Remélem. Most, hogy
> leírtam, már nem vagyok biztos).
> Ja, semmilyen kapcsoló nincs az elosztón (vagyis inkább közösítőn).

sajnos az enyémen van, egy ilyenhez hasonló, mint ami
az 1-es  mellékelten van, ez kézi kapcsolós, a scart 8-as lába megszakított
gyárilag :-(

a lebontott dobozban a nyák eléggé furcsa .
a 3. lábon az Audio output L és a 19. lábon a Video output "le van talpalva"
a  4. és 18. lábbal összekötve ( az ábra jobb oldalán pirossal jeleztem a
nyákon összekötött lábakat ) talán emiatt nem tudtam a videoval
felvételt készíteni

megokosodna a scartos pult, ha
ezeket a letalpalt 3. és 19. lábakat a nyákból kikapargálnám és kis drótokkal
a hiányzó kötéseket elvégezném?