[Epitesz-barkacs] ketoldalas fali doboz

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Ápr. 4., V, 09:59:51 CEST

Erdos Zoltan írta:
> Hali!
>
> keresek vmi olyan muanyag dobozt, mint a villanyszerelo doboz, csak
> mindket oldalan fedellel.
>
> a cel, hogy a teglak helyett a falba epitve, majd purhabbal kitoltve,
> kesobb lehessen bele konnyen lyukat furni, drotokat, csoveket atvinni es
> a ket fedelre csatlakozokat szerelni..
>
> szoval turtam a netet, de effele dobozt, plane mindenfele
> falvastagsaghoz, nem igen talalok. ha valaki latott mar, kuldjon linket,
> vagy helyet, ahol levadaszhato..

Szerintem simán csövezz hozzá, építsd be a szokásos sorolható
citromsárga 65-ös szerelvénydobozt, lehet rá két csavarral felfogatható
fehér fedőt tenni. A vezetéket meg majd behúzod, ha kedved van hozzá. A
kötődoboznak szabadnak kell lennie, ha letapétázod akkor később körbe
kell tépned a tapétát villanybővítéskor.