[Epitesz-barkacs] ketoldalas fali doboz

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Ápr. 4., V, 10:22:08 CEST

pontositok :

haver hangstudiot epit. a felveteli helyisegbol kene hangtompitva
athozni a kabeleket. vagy a fedel kifur es madzag atdug, vagy a fedelre
csatlakozo szerel es bekot verzioban.. a valaszfal most kb 30 centisnek
nez ki, de ez valtozhat, mert ha a teszteken meg zajos lesz, kap egy
plusz belso burkolatot.

Z.