[Epitesz-barkacs] ketoldalas fali doboz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 4., V, 10:33:15 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> pontositok :
>
> haver hangstudiot epit. a felveteli helyisegbol kene hangtompitva
> athozni a kabeleket. vagy a fedel kifur es madzag atdug, vagy a
> fedelre
> csatlakozo szerel es bekot verzioban.. a valaszfal most kb 30
> centisnek
> nez ki, de ez valtozhat, mert ha a teszteken meg zajos lesz, kap egy
> plusz belso burkolatot.

Akkor ez nem egy pici doboz lenne.
Én két dobozt raknék fel egymásnak háttal. Pl most épp ilyesmiből csinálok
távvezérlő dobozt, egész jól is néz ki. Ilyen falvastagság mellett még csak azt se
mondanám, hogy a fenekét vágd ki, mert az is egy hangtompitó réteg, az is könnyen
átfúrható, tehát lenne a falban 4 műanyag réteg. A fedelek műanyag bajonettzáras
valamivel rögzülnek, tömitetten, tehát nem lesz léghang. A 6 rögzitőcsavar közül
az egyik megfogja a fedelet, hogy ne essen le, ha leszerelik, de ez elvágható egy
mozdulattal.

Van sokféle méretben, én kb A4 méretű előlapút használok, kb 12-14 centi lehet a
teljes vastagság. Szerintem ilyesmi neked teljesen megfelelne. Az ára kicsit 4ezer
Ft fölött van. Nyilván a kisebb olcsóbb.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4997 (20100403) __________

http://www.eset.hu