[Epitesz-barkacs] ketoldalas fali doboz

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Ápr. 4., V, 13:03:06 CEST

dankesün..  korulnezek... :-)

sajna a helyi boltokban leginkabb rendelest szoktak felvenni.. tartani
csak a szokasos, forgo dolgokat szoktak, conrad meg meregdraga szokott
lenni, plane fuvarral egyutt..
igazanol az is fontos kerdes, ha kifujom is, mennyire vezeti a hangot..
majd a jovo heten futok egy kort.. vagy maceralom a kedvenc
villanyszerelomet... :-)