[Epitesz-barkacs] Ikeja

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Ápr. 5., H, 21:45:59 CEST

Hali!

Mondjuk ebben az Ikea tényleg nagy szám. Egy régi ikea székben eltört egy
műanyag bigyó, bementem hozzájuk a töröttel, hogy ilyen kéne. Egy darabig
kutattak, majd mondták, hogy sajnos nincs ilyen darabjuk, és mivel nincs
számlám az 5+ évvel ezelőtt vásárolt székről, ezért nem tudnak nekem
kibontani egy olyan bútort, amiben ilyen van (egyébként kivették volna). De
adjam meg a címem, és küldenek. 4 nap múlva ott figyelt a postaládában a
Svédországból jövő csomag, benne a kérdéses alkatrésszel. Teljesen ingyen.

Na, ezt eltanulhatná sok bolt...

Szabolcs