[Epitesz-barkacs] Kludi csap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 8., Cs, 22:10:15 CEST

Ma kettőt is szétkaptam, hogy a vizkövet eltávolitsam belőlük, főleg, hogy már
bizonyos üzemállapotokban itt-ott csöpögtek.

Kiderült számomra, miért lehet, hogy nem mindegy, hogy kludi vagy más. Bár még
másikat nem szedtem szét, de le merném fogadni, hogy abban nem tükrösre csiszolt,
alakos kerámia lapok végzik a viz irányitását a kar mozgatása által egymáson
elcsúsztatva. Valahogy úgy tűnt, hogy már a króm is le fog róla rohadni, de ez a
rész még mindig tökéletes lesz.

Valahol van egy vadiúj más nevű is, de nem találtam meg. Ha meglesz, szétszedem,
hogy abban hogy van ez a rész megoldva. Ha ugyanigy, akkor minden visszavonva. Ha
valami műanyag, akkor jól tippeltem.