[Epitesz-barkacs] Kludi csap

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Ápr. 9., P, 12:24:16 CEST

> Az lehet, hogy a teflon valahova kiváló, ide viszont - szerintem -
> nem ér fel a kerámiával.

Volt nekem kerámiabetétes csapom, de utáltam. Szó ami szó, nem eresztett,
vagy ilyesmi, de amikor a vízkő , rozsda, vagy mi a rák lerakódott rá,
sokkal nehezebb volt nyitni-zárni. Amikor már untam a küzdelmet, szétkaptam,
lesavaztam, összeraktam, de nyűgös volt ezt ismételgetni.

Most Mora csapjaim vannak, amiben keménygumi csőben mozog egy teflonbevonatú
sárgaréz rúd, jó nagy lyukakkal. Sem a teflonra, sem a gumira nem rakódik ki
a vízkő.

Így néz ki a két darabja. A fekete gumi a fix, a zöldes teflon a mozgó
alkatrész:

http://www.vvs-klimat.se/PICTURE/2117-3-9421_1.jpg
http://www.vvs-klimat.se/PICTURE/2118-3-9420_1.jpg

Az egész csap meg ilyen: