[Epitesz-barkacs] eltört - hogyan javítsam ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 9., P, 13:55:56 CEST

>Van még libád? Keresek ötleteket ;-)
hmmm :))))

>Tartok tőle, hogy az acél szárat egyszerűen beragasztották a hosszú
>csőbe.

na közben szétszedtem.

szóval a nyélbe bela van dugva ez a műnyag izé.. :) és abba van bele ütve a
vágószerszámnak a kis nyele ami ráadásul amolyan kópos szerű.

addig ütöttem befelé a beletört darabot amíg bele esett a nyélbe és a
műanyag vég meg szinte kiesett a nyélből.

na mostmár csak az a kérdés, hogy hegesszem meg, mert olyan kicsi a hely a
műanyagban, hogy a hegesztési gumó már nem férne bele...
olyan profin meg nem tudok hegeszteni, hogy csak az a kb 1cm-es varrat
megfogja, és ne törjön el az első használatnál... vagy ha kilágyul akkor meg
lehet, hogy elgörbül, ha éppen  nem törik...

a végén még kell vennem egy új ágvágót.. :(

a fotóztam is volna, ha az SD kártya nem mondja azt több száz fényképpel a
bugyrában, hogy not formatted.... mit lehet ilyenkor vele tenni ?
létezik valami sd mentő program, de most se a neve se a fellelhetősége nem
ugrik be.

zsolt