[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 12:59:46 CEST

> A windows-szal együtt
:)

csak az a baj, hogy ezek a dolgok is olyan mint a politika, hogy nincs kit
váasztani, mert mind zsivány,
ugyanígy az oprendszerek is 1-1-ig kacatok.

próbáltam linuxozni kde-n az sem volt egy leány álom... eleve órákat
töltöttem el azzal, hogy az akkor még soros egeremet működésre tudjam bírni,
mert alapból csak ps2-t tudott kezelni.
aztán a videókártya felbontás megfelelő legyen ha éppen láttam valamit két
nagy feketeség között vagy villogás között, aztán frissítés után szétesett
megint....
a linuxos winampnak megfelelő program (már nem tudom mi a neve) recsegett
mint egy sokol rádió katasztrófa volt.
aztán ez ugyan már nem hibája..... de nincs linuxra after effect, page maker
és még néhány általam használt cucc, a windóz commander szerű sem olyan
rajta mint a windóz commander....

persze van legalább 50 féle linux disztrib, de a grafikus felületeik
katasztrófálisak.
sokszor ezt sem értem, hogy miért nem tudnak összedolgozni és kiadni egy
50szer jobb cuccot mint a jelenlegi kíndóz... mert tudnának, mert mind1ikben
vannak jó gondolatok megoldások...

Ez a véleményem a jelenlegi szoftver felhozatalról :
a windóz pénzért sz at r, a linux meg ingyen van.