[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 15:54:44 CEST

Zsolt wrote:
> [...]
> elérési utak beállnak, az összes eddigi 9 évnyi levelezés visszakerül a
> régi
> levélstruktúrával együtt, stb. és még akkor sem olyan mint amilyen
> volt....
>
> pedig már külön xp telepítő dvd-m van amin sorbaszámozva rajta vannak a
> legfontosabb programok és csak az installokat kell nyomogatni.
> mert az sem mind1 milyen sorrendben pakolom fel őket, mert vagy ez vagy az
> nem működik megfelelően.
>
> közben billgates összes rokonát, de főleg a repedt sarkúját több százszor

Szerinted tehet róla? Más rendszeren nem ugyanez van? Linuxnál vagy OS-nél
más lenne? A lényeg, hogy miért nincs megoldva, hogy ha az adathordozó száll
el, akkor ne kelljen ennyit szarakodni.

Máris egy ide tartozó kérdés: lehet-e olyat játszani, hogy van a gépben 2
egyforma winyó, és mindig mindkettőre ugyanazok a dolgok kerülnek fel, tehát
ugyanaz az oprendszer, beállítások, ugyanazok a progik, és még a fájlok,
amik a munkák során keletkeznek, vagy a levelek, vagy bármi anyag, ami nem
alkalmazás, az is legalább naponta egyszer átkerülne a másikra. És még az is
meg lenne oldva, hogy ha az egyik elszáll, akkor egy másik, nem pont
ugyanolyan, de hasonló méretűre egyszerűen át lehetne húzni az egész
hóbelevancot max 1-2 óra alatt, vagy ahogy ez műszakilag lehetséges.

Ez teljesen lehetetlen?

Aszondod, 3 nap. Az tesók között is huszonvalahány óra. Ha akárcsak 3ezer
Ft/órával számolok, ami azért rezsióradíjnak szerény, és csak 20 órával,
akkor is 60ezer Ft jön ki. És nem is teljes a siker ugye.

Nem lenne probléma, ha a winyó örökéletű lenne, de marhára nem az. Bele van
a dologba kódolva, hogy ezt valahány évente meg kell csinálni, ettől tök
kivan az agyam.

> aztán szinte nem utálok semmit sem jobban mint a my documents könyvtárat.
> nem győzöm naponta többször letörölni.

Azt lehet? Én sosem használom. Olyan szar elérési útja van, hogy teljesen
rühellem. Saját mappába rámolok mindent. Vannak progik, amiknél nem tudtam
rájönni, hogy lehet megoldani, hogy ne ebbe a szarba akarjon menteni, de a
zöménél rájöttem.