[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 10., Szo, 16:23:47 CEST

Sajnos rendszergazda vagyok, szóval ha nem tudom a tálcát matatni, akkor
annak más oka van.

Beleolvastam a súgó hibernálással foglalkozó részébe, és valami olyasmi
lehet, hogy a biosban kell beállítani a lehetőséget egyáltalán.

Hogy lehet a biosba eljutni? Gondolom induláskor kell valamelyik gombot
alkalmas pillanatban nyomkurászni, nem? Legalább megnézni tudjam,
módosítgatni hozzáértés nélkül gondolom gáz lenne.

Tulajdonképpen, ha ez a két probléma meg lenne oldva (tálca és hibernálás),
asszem kész lennék, használható lenne a masina. (Ha nem jön még más, pl amit
még meg se próbáltam, hogy pl a hangrendszert feléleszteni. Lehet, hogy be
sincs dugva. :-) De majd, ha oda jutok, mert van értelme...)