[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 19:39:02 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.10. 17:31:25 +2h-kor írta:

> Szét keresgéltem, nem találok ilyesmit.

> Előbb működjön rendesen, aztán jöhet ez a része is, de lehet, hogy ha egy
> nyomorult biost nem tudok elérni, akkor ezt már tényleg szakemberre kell
> bízni.

Rendelkezésünkre áll egy parancssori eszköz is az információ szerzéshez.
Neve: "systeminfo.exe" és a %systemroot%\system32 könyvtárban található.
Paraméterek nélkül a helyi gép WMI adatbázisából olvas ki és szolgáltat
adatokat:

ez nálad a  C:\windows\system32> lesz

start menü / futtat
cmd

így lesz egy fekete dosablakod

a saját mappádban állsz

cd\
cd windows
cd system32
systeminfo > alaplapom.txt

ezt az infot elküldöd nekünk, és kielemezzük

mert persze a raid support sincs minden XP-n támogatva,
pl. az alábbi alaplapnál, ha az alaplap esetleg tudná:

ASROCK ATOM A330ION, nVidiaMCP7A-ION+ATOM330 CPU, int.VGA
mini-ITX alaplap

*Please noted that AHCI/RAID mode is not supported under
Windows® XP/XP 64bit OS.

szóval egy okos, drága alaplap biosból hiába tudná, ha az OS
nem

---