[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Ápr. 10., Szo, 22:22:18 CEST

most sokan megkoveznek, de en altalaban azonnal kikapcsolom az
automatikus frissitest.. ha kell kezzel frissitek, de csak amit kell..
okoztak mar kellemetlen meglepeteseket az automatikus javitasok..
ha en csinalom, tudom, mit csinalok, vagy mit csinaltam, tehat hamarabb
rajovok mit sikerult elrontanom..
az xp frissites nem tudja kezelni a dzsunkabirodalom legfrissebb csoda
hardvereit.. nekem neha meg barnd gyartok vasait is szaul kezeli.. pld
genius..

szivesen ajanlkoznek az ujratelpitesre ugy is, hogy kozben meselem, mit
miert es hogyan.. legkozelebb mar vigan menne magadtol is... de a 250 km
szerintem eleg komoyl akadaly..

de biztos akad a listan, aki korrektul megoldja, segit es mesel kozben.. :-)

Z.