[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 11., V, 00:50:24 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát az én maxtoraim akkor kimaradtak az életedből :-(
>
> azóta samsungjaim vannak :-)

Nekem is samsungok vannak, ezekből szállt el egy lassan. A maxtorok sem
maradtak ki, ha nem is a tieid. :) Több, mint 10 évet ment az egyik
win95-tel, és a végén sem a winyó szállt el, hanem csak simán
televírusosodott, mert nem volt sosem akkoriban vírusirtóm. Viszont a még
régebbi 386-os még mindig műk, abban is maxtor van, ha jól emléxem. Igaz,
hogy igen ritkán kapcsolom be.

> igen, ezért érdemes "nem kidobni" a régebbit, hanem vésztartalékként

Pontosan. Meg hát a legrégebbiről nem mentettem még le mindent, mert a
kislemez meghajtó kosz miatt döglődik, de lehet, hogy majd átnézem, és ha
már nem kell semmi onnan, megy a süllyesztőbe.