[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 11., V, 08:52:30 CEST

Dienes József wrote:
> Jó reggelt!

Neked is.

> Akkor szerintem először ezt töltsd le és telepítsd (előtte ki kell
> csomagolnod egy mappába, onnan elindítani az exe-t, végig lépkedni
> a varázslón, a végén újraindul a gép, vagy Neked kell újraindítani,
> most nem tudom kipróbálni):
>
> http://europe.asrock.com/downloadsite/drivers/VIA/4in1/4in1_XP_2K_ME_98(4.49).zip

Ez már megvan, leszedtem az összes drájvert onnan, amit javasoltál (vagy más
javasolt), ez közülük az első. Sőt, a gépemen is megvolt egy install
könyvtárban. Lehet, hogy ezt is meghagyta az xp prof, amikor a régire
rátelepítettem?

Szóval ezzel kezdjek. Rendben.
Megtettem, gép újraindít, csoda elmaradt. :-) Mit kellett volna látnom?

> Nem kéne lassan átmenni magánba?

Ha szólnak a többiek, hogy nem érdekli őket, akkor mehetünk.