[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 11., V, 09:22:57 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.11. 08:28:23 +2h-kor írta:

> Kipróbáltam, egy pillanatra felvillant egy kis fekete ablak. :-)
> Aztán úgy is kipróbáltam, hogy csak az exe végéig, akkor hosszabb idő alatt
> jelent meg egy fekete ablak, amiben rohantak a sorok felfelé, aztán az egész
> eltünt.

persze, mert az elrohant sorok (több oldalnyi info)  belerohantak  a
c:\info.txt -be,
és azt az info.txt -t kell csak a levélhez mellékelni.
(mint ahogy azt a másik html-t hozzácsatoltad)

tehát a c:\info.txt  úgy állt elő, hogy a blokkműveletek nélkül
egy  textfájlba került :-)

tehát nem kell elmenni a neten a
http://www.gtopala.com/siw-download.html
hanem egy nettől elszakadt gépen is,( az XP
saját erejéből) hozzájutsz az információhoz