[Epitesz-barkacs] hardver segítség kellene

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 7., Sze, 16:40:54 CEST

hali

úgy belejöttünk a számítógépek világába.....

szóval most segítségre lenne szükségem.

van egy gép MSI alaplappal c2d e8400 prcesszoral.

ez a gép működött tavaly szeptemberig.
akkor kellett belőle a processzor máshova és akkor kiszedtem belőle, azóta
ez a gép be sem volt kapcsolva csak itt porosodott.

most el jutottam oda, hogy vettem egy e8400 processzort, bele tettem abba a
gépbe amihez azóta hozzá sem nyúltam.

TERMÉSZETESEN nem működik a masina.....

az alaplap bejelentkezik, eljut a ram kiírásig és innentől semmi tovább.

próbálgatom: már volt a mostani gépemből táp csere, videó kártya csere a 2db
ram felcserélése.

azóta odáig jutott a dolog, hogy kb. 5-6 szor eljut a ramig majd innen
mindig elreseteli önmagát, míg a 6ik ilyen után már megáll mutatja a ramot
és itt a vége.

szóval segítségre lenne szükségem, mégpedig valami olyasmi, hogy meg tudjam
állpítani, hogy a processzor nem jó vagy  az alaplap zakkant be az állásban.

tehát valaki aki nagyon ráér itt a környéken, és lenne nekije valami lga775
procija, amivel tudnánk nézni, hogy mi újság... esetleg a procit kipróbálni
nála, stb....

azért is lenne fontos mert aki a procit adta 3 nap garit vállalt rá, és nem
szeretnék kicsúszni ebből ha tányleg a proci a rossz.

köszi

zsolt