[Epitesz-barkacs] hardver segítség kellene

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 7., Sze, 20:37:29 CEST

> Szerinted kiismerem magam a procidzsungel kódjai között?
> Mást láttam leírva, de nem értelmeztem.
>
> A táp nem halt le időközben? Ha minden más változatlan azóta, hogy
> pihenőbe tetted, akkor sok variáció nincs.
> Valami hibakódot nem sípol?

nem, már cseréltem a saját működő gépemből tápot is, ramot videókártyát.

azóta kértem kölcsön egy gépet igaz az csak dualcore procival, de beletettem
az enyémbe és egyből bootolt és megy,
míg a kölcsön gépbe rakva az új e8400-at azt mondja ismeretlen proc típus.

mind a 2 alaplap core2quad ready, tehát elméletileg kutya kötelessége lenne
menni core2duo-val... szerintem

szóval szerintem amit vettem az a rossz.

zsolt