[Epitesz-barkacs] hardver segítség kellene - END

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 12., H, 15:32:00 CEST

teljesen értetlenül állok a dolog előtt.

egyszer már lett frissítve a bios mégpedig az 1.3 verzióra
ami a biosban v2.61-ként jelenik meg.

valami elvarázsolt 5lettől indíttatva csináltam egy bios frissítést ismét.

a verzió szám ezután is 2.61-ként jelenik meg de most ugyanazzal a procival
amivel tegnap nem működött, most működik.

persze ezt az új procival nem tudtam volna megtenni hanem csak egy másik a
kölcsönkért gépben lévő dualcore procival tudtam.

(még jó, hogy ismerek a listán kívűl is másokat mert még mindig itt ehetne e
fene másik proci nélkül.)

szóval a dolog megoldva.

mindent köszi

zsolt