[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2010. Ápr. 12., H, 22:21:01 CEST

2010.04.12. 22:07-kor Zsolt irta:

> egyáltalán nem akarok előre kijelölt könyvtárat használni.
> ajánlja fel az éppen aktuálisat
> de ne a mydocot aztán onnan katintgassak kifelé mint egy güzü....

Várjál, a win multitaszk is.

Fut egy képnézegetőd, épp egy F:\KEPEK\KEP.PNG van megnyitva
közben hallgatod a zenét a Z:\JOZENE könyvtáradból, amíg épp
a bevallásodat írod, ami a C:\ABEVJAVA\MENTES könyvtáradban van.

Gondolsz egyet, elindítod a Word-öt, begépeled az anyám tyúkját,
ráböksz a mentés másként-re...  és?

Nem akarom én védeni őket, de szerinted melyik mappádat kéne
felajánlani?

Azt, amibe utoljára mentettél word doksit, mondjuk fél évvel ezelőtt,
ki tudja már, hogy mit? (Volt ilyen office is: ha utoljára floppyra
mentettél, akkor jajj neked!)

Vagy a Program filest?

Vannak így működő programok, engem meg azok akasztanak ki...

Üdv, és kikapcs:

    Józsi