[Epitesz-barkacs] xp ratelepites

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Ápr. 12., H, 22:16:12 CEST

Sziasztok!

Tudom, hogy a jószándék vezérel, de szerintem a registry baszkurálása
kb. ahhoz hasonló, mintha azt ajánlanád az embereknek, hogy nyugodtan
csinálják meg azt a kis szívműtétet, megy az a sufniban is! Az XP
sokkal többet tűr el a júzertől, mint a '98, de nem szabad azt a
hiedelmet kelteni, mintha egy kis félreértelmezéssel, mellényúlással
nem lehetne teljesen rombadönteni az egész operációs rendszert. Szóval
szerintem csak akkor nyúljon valaki ilyen direkt módon a registryhez,
ha nagyon ért hozzá, vagy már úgyis mindegy! Egyébként pedig
használjon az állítgatásokhoz kész programot (nagyon sok van), amiktől
elvárható az is, hogy legyen backupjuk.

Üdv
pi