[Epitesz-barkacs] diótörés nagymennyiségben

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 16., P, 17:27:59 CEST

Zsolt wrote:

> szóval van valakinek 5lete, hogy lehetne egy kicsit gyorsítani, mert

Nekem csak arra van ötletem, hogy azt hogy lehet megoldani, hogy ne kelljen
erőlködni azért, hogy meg is törjön, de ne is legyen szétverve.

A nehezebb módi a satu, az erőből tör. A másik módi meg akkor jó, ha kb
egyformák a diók. Van az a patentfogó vagy mifene, amit be lehet állítani egy
adott méretre, és jelentéktelen erővel odáig roppantja a diót.

Ha a roppantás mértékét sikerül eltalálni, és a dió fajtája is olyan, akkor
innen elég könnyű a továbbpucolás. Na de persze létezik az a mennyiség, amit még
megszámolni is rengeteg ideig tart.

Automata pucolásról nekem a katonai krumplipucoló gép jutott eszembe. Ott meg
létezett az az idő, amennyi alatt a leghülyébb alakú krumplikat is megpucolta,
max a végén szemétbe kerül a zöme. :-)